RSS

Dovleci

22 Oct

Doar ceva traznit pentru zile in care ne plictisim! O activitate practica mai altfel dar care are mare trecere la cei mici ( si nu numai). Asadar sa va spunem experienta noastra. Am achizitionat din comert vopsele la spray:unul alb si unul mov, cel alb foarte ieftin, cel mov a costat de trei ori mai mult decat cel alb. De care credeti ca am fost multumita? De cel ieftin sau de cel scump? Cand le-am achizitionat mi-am zis ca cel mov o sa faca treaba buna si multa! Poate ca ar face multa treaba, dar buna nicidecum! Si cred ca va inchipuiti ca le-am lasat pe fete sa foloseasca spray-urile? Nu!!! Si ce mare noroc! Cand am desfacut spray-ul mov si l-am folosit, am primit un jet foarte aproape de fata si dispozitivul ala prin care iasa jetul de vopsea e foarte naspa! Vopseaua curge peste tot si mare noroc ca am iesit afara.dsc07743Spray-ul alb si-a facut datoria si fara pic de mizerie pe recipient!!Inca o data am avut dovada ca, nu intotdeauna,ceea ce e mai scump e si mai bun decat produsul mai ieftin!dsc07744

Pentru decor as putea lasa dovlecii asa si ii pot pune langa usa de la intrare, insa am achizitionat si doua seturi pentru a personaliza dovlecii. Avantaj? Le putem folosi chiar si daca dovlecii sunt lasati necolorati si dupa ce trece toamna, aruncam dovlecii dar pastram piesele pentru anul viitor si le putem si combina intre ele ca sa fie si mai haiosi dovlecii! Fetele nu sunt acasa dar vor fi tare incantate sa isi decoreze fiecare propriul ei dovleac, cu propriul set!dsc07746

Vom reveni cu personajele dovlecesti dupa ce isi fac fetele treaba!

Spor in tot ceea ce faceti si sa aveti parte de o toamna minunata!

 

Etichete: , , , , ,

Lasă un răspuns

 
